Monday, February 22

Finally


After months saying that I really should make a blog about food I finally decided to create one. This a blog about my Love/Hate relationship with food.

I mainly LOVE food though, so this a place to post my favorite recipes and ideas, places to eat, drink and have fun!
I have been really lazy, so,so far, I don't have pics for my dishes, but I promise that I'll try my best to take them from now on!!

Any comments, suggestions and ideas are very very very welcome!!!

5 comments:

  1. Que ideia tão fixe! Vou ser a tua leitora mais assídua. Adoro a tua comida!!! :) Tenho saudades de quando cozinhávamos juntas e estávamos sempre a experimentar receitas diferentes.

    Beijinhos

    ReplyDelete
  2. Eu gosto é da fotografia do primeiro post! Até me sinto importante! Eheheheh!

    Vou começar a treinar o meu inglês de cozinha, estou a ver! ;)
    Beijinhos!!

    ReplyDelete
  3. Uau! ate ja tenho comments e tudo! LOL
    Sim,tb tenho saudades das nossas cozinhadas paulinha :)
    Anocas, mt obrigada pela foto! hehehe...tens de ca vir p tirarmos mais umas :D

    ReplyDelete
  4. E fui eu para Londres armado em cozinheiro. Para a proxima nao te escapas!
    King treatment please! ;)

    ReplyDelete
  5. It will be my pleasure!...Mas confesso que a massa c salmao e pesto teve inspiracao nordica! :)

    ReplyDelete